Zapoznaj się z naszym regulaminem obiektu, aby Twój pobyt był komfortowy i bezpieczny. Znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje dotyczące korzystania z naszych udogodnień oraz zasad obowiązujących na terenie domku. Dziękujemy za przestrzeganie ustalonych reguł!
regulamin domku
- Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domku. Domek wyposażony jest w czujniki dymu.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (max 8 osób).
- Opłata za wynajem domku pobierana jest z góry gotówką pierwszego dnia pobytu.
- W przypadku skrócenia wynajmu domku przez Gościa, pobrana opłata za wynajem jest bezzwrotna.
- Goście zobowiązani są do okazania dokumentu tożsamości w celu zameldowania i podpisania umowy najmu.
- Gość otrzymuje jeden klucz do drzwi wejściowych i jeden klucz do furtki – jego zgubienie skutkuje naliczenie dodatkowej opłaty w wysokości 200 zł.
- Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00, a kończy się o godzinie 11.00.
- Gospodarze zastrzegają sobie prawo do żądania opuszczenia terenu obiektu przez Gości nie przestrzegających regulaminu.
- Prosimy o zdanie wynajmowanego domku w stanie zbliżonym do tego, w jakim go Państwo otrzymali, w przypadku rażącego nieładu naliczana będzie opłata.
- Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałych z ich winy.
- Obowiązuje kaucja w wysokości 500 zł na pokrycie ewentualnych szkód. Kaucja zostaje zwrócona w dniu wyjazdu.
- Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Prosimy o grillowanie w miejscu do tego wyznaczonym.
- Prosimy o segregację śmieci. Na posesji znajdują się pojemniki na szkło, plastiki, metale i odpady mieszane. W domku pod zlewem znajduje się wiaderko na odpadki kuchenne.
- W momencie wpłaty zadatku, Gość potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i wyraża zgodę na warunki w nim zawarte.
- Informujemy o monitoringu na zewnątrz domku w celu bezpieczeństwa.
- Goście proszeni są o racjonalne korzystanie z zimnej i ciepłej wody.
- Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia Gości i doznanych urazów.
- W domku nie organizujemy imprez typu 18nastki, imprezy urodzinowe, kawalerskie.
regulamin korzystania z bani
- Z bani mogą korzystać osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z takiej formy rekreacji.
- Wstępu do bani zabrania się w szczególności osobom:
- z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,
- z chorobami tarczycy i stanami reumatycznymi,
- nowotworami,
- ostrymi infekcjami,
- stanami astmatycznymi,
- z podwyższoną temperaturą ciała,
- kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,
- z chorobami skóry i infekcjami dróg moczowo-płóciowych,
- pod wpływem alkoholu i środków odurzających
- Dzieci i osoby niepełnoletnie mogą korzystać z bani tylko pod opieką rodziców.